Tuesday, July 26, 2011

~~ aku ingin setenang lautan ~~


aku mahu hati setenang lautan,..

biar dugaan sekuat taufan..

wahai Pencipta,berilah aku kekuatan..

agar hati terus tenang menghadapi segala dugaan dan rintangan..

ku ingin terus belajar memaafkn dan terus ikhlas memaafkan..

kerana aku juga insan yg selalu membuat kesilapan..

yaALLAH..tenangkn hati ni..dengan memaafkan..

aku mahu hati setenang lautan, wlu bergelora tapi akhirnya reda dan terus tenang...

^__^ moral of d story: maafkn org disekeliling anda,wlupn mereka mgatakan sesuatu yg tdak mahu anda dengar,malah sesuatu yg mguris hati, kerana manusia itu dicipta berbeza2 dan mmpunyai pendapat yg tidak sama. bkn sekadar memaafkn, tapi harus ikhlas memaafkn..IKHLAS itu yg akan menjamin KETENANGAN..ketenangan itu yg akan menjanjikn KEBAHGIAAN..insyaALLAH..amiiin ..

3 comments:

  1. u r rite kak..memaafkn 0rg adalh perbuatn y pling mulia dan membuatkn hati kite tenang..^_^..windu akak,..

    ReplyDelete
  2. yup..u r totally rite,.memg senang nk maafkn,tp kdg2 masih de yg teringat n berbaki di hati..tu yg kne ikhlas maafkn, miss u too my adik..^^

    ReplyDelete
  3. yup..u r totally rite,.memg senang nk maafkn,tp kdg2 masih de yg teringat n berbaki di hati..tu yg kne ikhlas maafkn, miss u too my adik..^^

    ReplyDelete