Thursday, February 2, 2012

~ moga jodoh ini sampai kesyurga ~~

bukan senang ingin jadi isteri yang terbaik....kerana sabar itu bukan mudah, memang mudah dicapai jika hati penuh tawakal, redha dan ikhlas...

buat suamiku yang tercinta, maafkan isterimu ini yang goyah ketika menghadapi dugaan dan ujian. ntah kenapa hati dan jiwa xseperti dulu..rasa letih dengan keadaan seperti ni, baru aku realize yang aku bukan sekuat yang aku sangka..owh, baru ku sedar yang aku bukan yang terbaik..

.








































sampai malam tadi aku buat aksi hindustan ngn husband, berlari2 sambil dikejar husband..husband mintak maaf,aku pulak terus je lari2..haha..ntah pape..end up, aku menyorok dlm toilet..n husband mcm org hilang anak cari aku..

pkul12 tgh mlm baru ak kuar dri toilet, bjalan menuju ke mahalah tgh2 mlm buta..dlm hati, ak ttnya nape ak jadi mcm ni sekali..teruknye aku..huhu..

maafkan saya abg...



saya sayang abg...tp saya sedar, sekarang saya xjadi yang terbaik tuk suami sya. :'((((((

No comments:

Post a Comment