Sunday, April 1, 2012

~~ biar cinta sampai ke syurga ~~

Semalam tido rumah my SIL dua hari dua malam.banyak yg digosipkan.lagi2 pasal my husband.
yup, he has weak body sebab makan xterjaga.sedih.
baru realize, aku perlu ada disamping dia untuk jaga dia.
tu pesan my SIL.
hurm..sekarang rasa desperate tuk tinggal serumah.
risau.
baru tau mcmane kalau dah kahwin. we will concern about The Other Half more than we concern about ourself.
when married, its means two person become one.
eh, pesal aku rasa mcm jiwang giler aku ni.
hahaha..
tapi aku dapat rasa sebenarnya there are some burden deep inside his heart.
thats y, aku perlu ada dgn dia untuk kurangkan rasa tu.
but, after all..memg kahwin tu best!
hehe..
bila sakit, ada org yg caring n concern.
pe sebenarnye motif entry ni ditulis?
ntah..xde arah tujuan.
mungkin untuk meluahkan kebimbangan.yess...aku sgt risaukan The Other Half.
dia sakit n demam yg agak teruk.
makan, pakai..kurang terjaga.risauuuu!

No comments:

Post a Comment