Thursday, December 2, 2010

~~ hati terseliuh!!! ~~


kebelakangan ni..de satu 2 perkara yg membuatkan hati terseliuh..bukan terluka erk, cuma terseliuh jew..kdg2 hal yg kecik tpi sbnrnye boleh mganggu ketenteraman jiwa gak. aku sgt beruntung dpt shabat2 yg sgt menjaga hati n kata2, n aku harus bersabar dapat kwn yg bermulut longkang..nk ckp xpkir dlu.main taram je. betul, kwn berhak menegur kwnnya, tpi bukan main bedal jew,.aku bukan org yg jenis suka melawan balik.tpi xmaksud aku suka dgn cara cmtu..

tapi manusia itu berbeza2...aku harus terima kwn2 seperti itu..bak mak aku kata, jaga hati org selagi boleh sebab hidup xtentunya lame. aku xsuke hentam org, so, aku xsuke gak org hentam aku dgn bnde yg remeh temeh..boleh tpi jgn berlebihan. sbb ak akn jd marah!! dush2!! fuh..mahu minum air sejuk bawah takat beku tuk sejukkn hati yg panas..

No comments:

Post a Comment