Friday, December 3, 2010

~~ rindu 2 org budak tembam ~~

kat taman budi dan ilmu ni byk mengajar erti kehidupan. kat sini la tempat jatuh bangunnya aku sebagai sorang yg bergelar student. dlu mase first year, second year selalu jeles ngn kakak senior yg dah habis..then bila turn aku dah grad plak, waa..rse xbersedia nk tinggalkan uia. bila dah grad maksudnya masing2 kne bawak haluan sendiri.

hehe..dah melalut plak, sbnrnya nk cite, rindu kat 2 org budak comey ni. adik2 aku mse last sem as a UG student. ngn dorg ni la aku byk share kenangan, samada yg manis, masam, masin..pendek cite sume la share ngn dorg. mkn sepinggan, tido sebantal..sume buat pun sesama. mase ngn dorg, rse xtensen..sebb bila blik bilik je mst de yg boleh buat ak gelak..ahh..rindu giler time tuh

tpi skrg sume dah besar2..mase pun dah jauh tinggalkan aku..aku pn sat g nak grad, teng dh grad pun, tggal cik mun je blum lg..


ni la 2org budak comeyy yg dimaksdkan..ni mlm last ktrg kt uia esc teng. then mlm ni nk anta muni blik..hehehe...tgk muka cik mun, sbnrnye tgh sedih la tu sbb sorg kakk dia nk hbs..tpi aku ngn teng xbagi dia sedih2..hehehe..baikkan ktrg..

tpi.........

pas anta mun...hehehe..aku ngn teng sedih gak sbnrnye..biarlah rahsia.malu nk cite kat sni..


sila abaikan keadaan bilik yee..sila tgk muka budk bucuk yg monyok ituuu...hehehe..tgh sedih la tu, tapi xnak layan sedih die sbb xnk bagi keadaan lgi sedih..


ni la gambar as adiah beday kat teng, supaya xlupa kt kitarg..papepun, ukhuwah yg terjalin insyaAllah akn dijge hingga ke akhirnya..buat my adik2..love u olls..xpe, pasni kte kumpul lagi mcm bese erk.wlupun dah xmcm dlu2..:(

2 comments:

  1. akak ngadew ea..mane ade sedey..sgt gumbire c0s 2 my luvly siss dah b'jaye..n mnx2 muni dpt r badi akak2..kawn ngam pnjual minyak wangi,muni dpt baunye skali..hehehe..sygg akak...

    ReplyDelete
  2. hehehe..yela tuh...ala..nmpk muni sedih mlm tuh,.:) akak pn sedih gak sebenarnya..hahaha

    ReplyDelete