Tuesday, October 18, 2011

~~~ eh!! tlg la,mcm ko bagusss sgt kheeennn !!

wahaha..sbb blog ni ak dh khaskn tuk BGFF ak je,so leh la ak tulis bnde2 privasy kt sni..kata disini ak menulis kan,so tentunye la tuk meluahkn pe yg ak rs. selain bsembang menulis pn leh gak share our feeling.kheenn..

eh..korg nk tau,ak xpuas hati dowh ngn sorg sister ni (xpyh la ak sebutkn nama), bajet baguss!! geram nk mati ak kot. nmpk baik,alim,tapi hati sme je ngn org mcm ak ni. ktrg dh punye la lyn die sket pnye baik,leh la wat dek n wat bodoh je mcm ktrg ni xwujud.sme la gak klu ak yg tegur,wat bodoh die je.kang telinga die memg terus di pekakkan baru tau! eh tlg la jg hati ak n rumet ak sket,.pe ko ingt ko sper duper bgus sgt ke??hah?? eh,naik menyampah la plak ak ngn minah ni. menyampah bila tgk muka die yg asyik masam 24 jam,eh pehal ko minah??ko de mslh ke?dh org lain xde mslh gak ke?ko ingt ko bagus sgt ke??smpi nk lyn ktrg mcm tu..bengang ah ngn org cmni. konon baik sgt la,xtegur laki la,malu ngn laki la,dh tu bleh lak ko lyn mamat kulit itam tu bkn main mesra alam lg,.dh tu xmalu la plak??hipokrit!!!

skrg ni klu org wat taik kt ak,memg ak pn bls blik la.xthn asyik org je knekan kte..kan,.ak pling bengang leh lak mse mlm td ktrg p tmpt die,yela, ak tau ak ni menumpang je kt tempt ko tu,.tp xpyh nk bajet bagus sgt la weeeyhhh..dh la xtegur ak lgsg,pastu wat muka bodoh je kt ak n wani,.n kwn2 ko pn sme kan,bajet bagus la kot kan.sume muka sombong je,.eh..plsss la..xphm ak,de gak org perangai mcm korg ni eh..sombong xbetempat,helloo,..kte blaja sme tmpt kot,cume lain kuliah je,leh x jgn nk myombong sgt.duk dpn2 ak pn xnk tegur.dh la bila wani tegur ko wat bodoh je,mcm ko sorg yg pekak kan,pastu leh lak ngn org lain ko duk bertegur sapa beramah mesra,siap mamat tu pn ko yg dtg tmpt die,sembang ngn die.ak ngn wani ni duk depan ko,ko lgsg xckp pape kan..eeehhhhh..tlgla weh,.nape,ko bagus sgt eh??smpi ktrg ni xlyk di tegur oleh ko??

umo ko lbh tua dr ktrg,n ko pn dh amik mster lg awl dr ktrg..nape ko xmatured2 lg?? plss la bg contoh yg baik tuk adik2 ko,at least tu yg ko pkir..tp ni sebaliknye..mcm budk2..heehh..ntahla,sush ak nk terima org cmni.emo xtentu psl,muncung memanjang,adoooii..ak yg berbukit2 mslh ni pn xla stressss bagai mcm ko ni,tgk muka ko pn dh terus megigil..

sori kwn2,ak terlaser mlm ni,xtahan la ak tgk minah sorg ni.yg bajet bagus sgt,xnk ckp ngn ak n wani,tp bila nk tumpang wani,pandai lak die bukak mulut.tu ak heran tuu..mcm tu ehh kwn?? mcm2 kan org..tp bagus la klu die teruskn perangai die yg super duper baik kononnye tu..org lain mgkin suke kot,tp x bg ak..pi dah,mcm ko bagus sgt!!

5 comments:

  1. aku rase ko ngan wani t'pkai harry potter nye invisibility cloak kot. Tu yg ko tegur dia senyap sbb tak nampak ko. Bak kata org tua2, "jgn tegur..." pdahal dlm ati da cuak bace ayat kursi, yassin, al-mulk bagai sbb igt dia sorg je yg dgr sore korg. huhu. jgn marah ye bro.. ececececeh.

    org da buat dek, nak bt camne kan. aku pun ade gak sorg akk ni. mmg la bkn kwn aku pun. dia kwn kpd kwn aku. org gobermen.. dr sem 1 aku jumpa dia sampai la skang, tak penah di tegur nye aku. klw aku ade sblh kwn aku tu pun dia bt dek je. org len ok je tegur aku wpun br 1st time jumpe. dia da bertime2, dr saat dia pregnant sampai la ni da bsalin tak tego2 gak. hmm, agaknye aku pun t'pkai harry potter nye invisibility cloak gak kot. hohoho. last2, aku pun bt dek gak. kang aku b'ringan mulut nak bcakap skli t'kena sedas ke tak psl2 je kan. so senyap n senyum je la. da bosan sgt, buat2 gi toilet ke baca nota ke. huhu.

    eh, incik hassan tak leh bace gak la eh ni?

    ReplyDelete
  2. incik tunang memg xleh pn bce blog ni..tuk BGFF je..wahaha..

    eh,ko tau x yg ak geraammm giler nk mati ni pesal,ko nk tau sape yg ak maksudkn??org tu rumet ak sndri.bleh x rumet yg cmtu??myampah la weyh,skrg ak memg mls dh nk tegur die,klu ak tgur pn die wat xtau je.so,skrg klu nmpk die pn ak wat2 xnmpk.dh die start dlu,.ak pn dh mls nk jd baik sgt,org xsuke,aku xkisahhh..

    ReplyDelete
  3. hahah, parah2. takpe, se sem je lg ko kat sane tu :D

    ReplyDelete
  4. @ima~~ haaa...se sem je lgih kan..hik3

    @kin~~ hihihi..as u guess..hahaha

    ReplyDelete