Sunday, March 25, 2012

~~ shimah, aku rindu kamu! ~~

ahah! bercakap pasal BFF, yg xpernah tahu pun kewujudan belog picisan ni.
petang tadi OH paksa belaja kete.
rasa paksa separuh rela.
then OH solat di Bilal sambil aku tunggu di pondok.
pandang alam, nampak bukit yang sayup2.
indah! cantik..
tetiba hati jadi sayu.
sebab aku teringatkan BGFF bila begitu.
shimah terutamanya.
dulu, waktu sedih.aku suka bercakap dengan dia.
tapi sekarang, mungkin sampai mati xjumpa.haha.melampau.
aku berpikir balik.
takdir dah menentukan jalan hidup kita.
dulu aku pernah cakap dengan BGFF aku, apa agaknya yang akan terjadi lepas beberapa tahun nanti.
dan sekarang. ini jawapannya.
cepat masa berlalu.
dulu aku selalu bercakap dengan diri, bila nampak couple selalu dating kat uia. teruk.kurang morality.
now diri sendiri pun buat.
dulu xterpikir pun akan kawen dengan orang dari uia. lagi2 background sama.
now, Other Half pun uia, engin plak tu.
dulu xterpikir pun akan kahwen.hahaha.tu lagi melampau.
now, dah jadi bini orang pun.
ALLAH mempunyai rahsia yang hebat untuk kita. tu aku percaya.
tapi aku jahat. selalu buruk sangka pada PENCIPTA.
semua ni aku xkan expect akan jadi kat aku.
tapi semua pun dah berlaku.
sebab tu aku xrisau kalau aku masih belum berezki lagi setakat ini.
sama jugak dengan OH.
cuma risau. ini melibatkan janji. untuk menjemput ramai orang. jadi perlu duit.
ahah.terbaiklah. mesti nak tercakap lagi pasal duit.
moga kesulitan ini akan mendekatkan aku padaMU.
perlu stop.sebelum meleret2.

1 comment: